top of page

 

מהחיפושים שלנו מול עסקים, אינטרנט ופורומים שונים אין היום פתרון איכותי באמת לצביעת סעפות פליטה.
מה שרוב האנשים עושים הוא לקנות ספריי שאמור להיות עמיד עד 600 או 800 מעלות ולעשות תיקונים כל פעם שהצבע מתקלף. או לחילופין, עטיפת הסעפת בבד עמיד לחום אשר מעלה את הטמפרטורה בראש המנוע ומאיץ את הבלאי שלו.

 

בכדי לתת מענה אמיתי לצורך הזה הבאנו את CERAMOR, צבע על בסיס קרמי העמיד מעל ל1000 מעלות צלזיוס ויחזיק מעמד גם בתנאים הקשים ביותר.

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק ולהתעדכן בהתפתחויות.

צביעת אגזוז- סעפת פליטה ודוד

bottom of page